My Hero Academia: One For All Her Quirk Açıklama

   One For All, çok özel bir Quirk ve seride tekrar tekrar vurgulanan bir güç olarak görülmüştür; bu, manganın en güçlü ve en önemli yeteneği olması beklenen bir durumdur. One For All, uzun bir süre boyunca bir güç depolama Quirk’üydü, ancak bu gücün birçok kullanıcısı olduğundan, onların Quirk faktörleri One For All’a karıştı ve bu noktadan itibaren Deku’ya birden fazla başka yetenek de veren harika bir yetenek haline geldi.

  Bu yetenekler oldukça güçlüdür ve zamanla, Deku bunların her birini ustalıkla kullanmayı başarmıştır. Bu liste, zaten One For All içindeki tüm Quirk’leri ele alıyor, ancak serinin Final Saga’sında işler oldukça değişti ve bu nedenle şimdi güncellendi.

6. Smokescreen (Duman Perdesi)

  Daha önce One For All’un altıncı kullanıcısına ait olan Smokescreen, şu anda Izuku Midoriya’nın sahip olduğu oldukça kullanışlı bir Quirk’tür. Bu gücü, Paranormal Kurtuluş Savaşı hikaye yayınının tamamlanmasının ardından, ona yakın olanlar güçlerinin gerçeği hakkında nihayet bilgilendirildiğinde uyandırdı.

Smokescreen Kullanışlılık: 4/10

  Smokescreen, Izuku Midoriya tarafından yakın zamanda uyandırıldı ve kesinlikle oldukça kullanışlı bir Quirk, özellikle dövüşlerde, ancak One For All’un sunduğu diğer yetenekler kadar yüksek bir kullanışlılığa sahip değil. Bir Kahraman olarak, Deku’nun buna başvurması gereken pek çok durum yoktur. Dövüşte ona kesinlikle bir avantaj sağlayabilir, ancak One For All’un zaten sahip olduğu güç göz önüne alındığında, buna olan ihtiyaç o kadar da yüksek değildir.

5. Blackwhip (Kara Kırbaç)

   Izuku Midoriya’nın uyandırdığı ilk Quirk, Kara Kırbaç’tı ve hikayenin Ortak Eğitim Sınavı yayında bunu yaptı. Gücün ne olduğunu bilmeden, Izuku o zaman kontrol etmekte zorlandı, ancak önemli bir eğitimden sonra, bu gücü kontrolü One For All kadar iyi hale geldi.


   Blackwhip başlangıçta One For All’un altıncı kullanıcısı Daigoro Banjo’nun Quirk’iydi ve şu anda Izuku’nun bedeninden enerji uzantıları üretmesine izin veriyor; bu uzantılar, şeylere tutunmak ve hatta uzun menzilli dövüş için kullanılabilir. Gücüyle, Deku düşmanlarını kolayca yakalayabilir, başkalarını güvenliğe taşıyabilir ve kendi hareketliliğini artırabilir, birçok başka şeyin yanı sıra. Şüphesiz, bu Quirk şu anda sahip olduğu en kullanışlı yeteneklerden biridir.

Blackwhip Kullanışlılık: 8/10

    Blackwhip, Deku’nun uyandırdığı One For All içindeki ilk Quirk’tü. Bu Quirk’in ipler gibi kullanılabilecek enerji ağları üretme yeteneği nedeniyle, bu Quirk oldukça kullanışlıdır. Dövüşte, diğer Quirk’lerle de birleştirilebilir ve bu nedenle Deku’nun sahip olduğu en iyi yeteneklerden biridir. Bir Kahraman yeteneği olarak, kullanışlılığı kesinlikle çok yüksektir.

4. Float (Yükselme)

   Float, daha önce One For All’un yedinci kullanıcısı ve All Might’ın öğretmeni Nana Shimura’ya aitti. Diğer her Quirk gibi, bu da One For All ile birlikte Izuku’ya aktarıldı. Paranormal Kurtuluş Savaşı yayında, Deku nihayet Shigaraki’nin çevresindeki herkesi yok etmek için Decay Quirk’ünü serbest bıraktığında gücünü kullanabildi.


   Adından da anlaşılacağı gibi, Float, Deku’nun havada asılı kalmasına izin verir. One For All’un gücüyle birleştiğinde, havada yüksek hızlarda hareket edebilir, bu da onun uçuyor gibi görünmesini sağlar. Deku’nun bu gücü kontrolü zamanla büyük ölçüde gelişti.

Float Kullanışlılık: 7.5/10

   Nana Shimura’nın Float’ı, Deku’nun havada süzülmesine izin veren inanılmaz bir yetenektir. Ana düşmanı Shigaraki’nin, doğrudan temas olmaksızın çürüme yapabildiği düşünüldüğünde, bu yetenek paha biçilmezdir. Ayrıca, onun havada savaşmasına ve daha çok yönlü bir Kahraman olmasına olanak tanır ve bu nedenle yüksek bir kullanışlılığa sahiptir.

3. Gear Shift (Vites Değiştirme)

   Gear Shift, Izuku Midoriya tarafından Final Savaş yayında uyanan en yeni Quirk’tür. Arkadaşları hayatları için savaşırken, Deku tam zamanında savaş alanına geldi ve onları kurtardı ve bunu yaparken tamamen yeni bir gücü de serbest bıraktı. Bu noktaya kadar, One For All içindeki tüm Quirk’leri uyandırmıştı, ancak Gearshift Quirk’ün uyanışıyla artık hepsine erişimi vardı. Bu Quirk, One For All’un ikinci kullanıcısına ilk aitti. Kullanıldığında, kullanıcıların hızları anında değiştirmesine olanak tanır.


    Kağıt üzerinde bu, gerçekten olduğundan çok daha etkileyici görünmese de, bu Quirk’ü gerçekten korkutucu yapan şey, ataleti tamamen görmezden gelmesidir. All For One’a karşı savaşta, Deku’nun onu dövüşte alt ettiği anlarda görüldüğü gibi. Başlangıçta, bu Quirk büyük nesnelerde kullanılamazdı, ancak One For All Quirk’ü her bir Quirk’ü güçlendirdiğinden, Gearshift de güçlenir. Bununla birlikte, bu Quirk’ün kullanımı üzerinde bir zaman sınırlaması vardır çünkü kullanıcının vücudu üzerinde büyük bir yük oluşturur. One For All’un ikinci kullanıcısına göre, Deku bunu sadece 5 dakika sürdürebilir ve bundan sonra vücudu zayıflamaya başlayacak ve potansiyel olarak ölebilir.

İlgilenebilceğiniz

Gearshift Kullanışlılık: 8.5/10

   Gearshift inanılmaz derecede aşırı güçlü bir yetenek ve Deku’nun All For One gibi rakiplerle eşit düzeyde mücadele etmesine ve anlarda tamamen alt etmesine izin verdi. Güçleri, One For All’un sunduğu diğer yeteneklerle birleştiğinde, Gearshift tamamen durdurulamaz hale gelir. Ancak, bu Quirk neredeyse her zaman son çare olarak bırakılır çünkü kullanıcının vücudu üzerinde aşırı bir yük oluşturur. Kullanıldığında, Deku sadece 5 dakika dövüşebilir ve sonrasında vücudu devam edebilecek bir durumda olmayacaktır. Bunu göz önünde bulundurarak, bu Quirk’ün kullanışlılığı o kadar da yüksek değildir. Bununla birlikte, ne zaman kullanılırsa kullanılsın, işi bitirecektir ve bu nedenle kullanışlılık listesinde yüksek puan alır.

2. Fa Jin

   Fa Jin, daha önce One For All’un üçüncü kullanıcısı tarafından kullanılıyordu ve onun ölümünden sonra bu Quirk, Izuku’nun güçlerini aldığında uyandırılana kadar One For All içinde yatıyordu. One For All’un sahip olduğu ekstra yetenekler arasında, Fa Jin en etkileyici olanlardan biri olarak kalır.

   
   Düzenli hareketi tekrar ederek, Fa Jin, vücutta daha sonra kullanılmak üzere depolanabilen kinetik enerjiyi biriktirme yeteneği verir. Serbest bırakıldığında, hem güç hem de hızda önemli bir artış sağlar. Depolanan enerji, Izuku tarafından isteğine göre kullanılabilir. Bu Quirk’i korkutucu yapan şey, One For All’un %45’i ve Blackwhip’in sapanıyla birleştiğinde, üretilen enerjinin One For All’un %100’üne eşit olmasıdır.

Gearshift Kullanışlılık: 8.5/10

    Fa Jin, Izuku’nun sahip olduğu muazzam bir yetenektir. Bu Quirk ona ekstra güç verir ve dövüşte bu her zaman işe yarar. Blackwhip ve One For All gibi yeteneklerle birleştiğinde, All Might’ın bir zamanlar sahip olduğu aynı gücü taklit edebilir. Fa Jin, dolayısıyla, son derece kullanışlıdır ve One For All güçlendikçe, bu Quirk de güçlenir. Shigaraki gibi birine karşı, kesinlikle işe yarayacaktır.

1. Danger Sense (Tehlike Algısı)

    Deku tarafından Paranormal Kurtuluş Savaşı yayında da uyandırılan Danger Sense, oldukça kullanışlı bir yetenektir. Daha önce One For All’un dördüncü kullanıcısı Hikage Shinomori tarafından kullanılıyordu. Bu Quirk’ün güçleri, adının da belirttiği gibi oldukça basittir.

 
Deku’ya bir tür altıncı his verir ve yakınlarda herhangi bir tehlikeyi hissetmesine izin verir. Kişinin kötü niyetli olduğu sürece, Deku bunu kolaylıkla tespit edebilir. Kötü niyet taşımayanlar, düşman olsalar bile bu Quirk tarafından algılanmaz. Başlangıçta, bu Quirk Deku’ya kullanıldığında çok acı verdi, ancak daha fazla eğitimle bu azaltılabilir. 

Danger Sense Kullanışlılık: 9.5/10

    Danger Sense, Deku’nun uyandırdığı en kullanışlı yeteneklerden biri olabilir. Paranormal Kurtuluş Savaşı Arc’ından bu yana, ona aslında tehlikeli bir şey meydana gelmeden önce etrafındaki her türlü tehlikeyi hissetme yeteneği verdi. İlk başta kullanıldığında ona acı vermiş olsa da, bu eğitimle azalmış gibi görünüyor ve böylece kullanışlılığı dövüşte inanılmaz. Bir Kahraman olarak, tehlikeyi hissetmek, Deku’nun her duruma hazırlıklı olmasını ve olabildiğince çok insanı kurtarmasını sağlar. Bu Quirk son derece kullanışlıdır.

Destek İÇİN Paylaş 🙂

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

Önerilen Blog Yazıları

Kehanet Açıklandı
Chainsaw Man: Kehanet Açıklaması
Kutsal Silahlar
Naruto: Altı Yol Bilgesi'nin Kutsal Eşyaları
Goku
Goku'nun Modern Shonen Karakterleri Üstüne Büyük Etkisi
Balık Adam Karate
One Piece: Balıkadam Karate Nedir?
lü Çıkmaz
Naruto: Üçlü Çıkmaz Nedir?
-Projection: Rectilinear (0)FOV: 21 x 16Ev: 0
Food Wars!: Sōma'nın Annesi Kimdir?

Chocho'nun Saklı Gücü

Her Üyenin Gücü Ne Kadar?

0
Would love your thoughts, please comment.x